2009. szeptember 2., szerda

Csak a külföldi jó?

A minap az egyik tanácsadó kollégám keresett meg, hogy az egyik cégnél rendszerfelmérést csinál és - bár csak másodkézből ismeri a rendszerünket - a komplex logisztikai folyamatok miatt szerinte a P@rtner.ERP és Mobil.P@rtner lenne a legjobb választás nekik és ajánlotta is rendszereinket az ügyfélnek. Nagyon örültem ennek a lehetőségnek és küldtem hamar egy bemutatkozó levelet az illető cégnek és kértem lehetőséget egy személyes találkozóra, ahol az ajánlat részleteit tisztázhatjuk. Ehhez képest egy hárító levelet kaptam válaszul és - mivel nem hagytam annyiban - telefonhívásomra kibökték, hogy ők igazából egy komoly, multi ERP-t szeretnének, akik stabil háttérrel rendelkeznek. Erre elárultam az úrnak az éves forgalmunkat, ecseteltem, hogy a régió legnagyobb ügyviteli szoftverfejlesztő cége vagyunk és mi is több országban értékesítjük a szoftvereinket, de az érveim súlya elveszett a telefon másik végén. Őszintén szólva úgy éreztem, hogy igazából az a baj, hogy magyar cég vagyunk...
Sokan gondolják úgy, hogy egy multi sokkal nagyobb erőket tud egy szoftver fejlesztésére fordítani. Egy magyar cég miben tud többet nyújtani, mint egy multi?
  • A világ egyik legsikeresebb matematikai szoftverét egyetlen ember fejlesztette ki (Mathematica), hasonlóan egy ember kezdte el fejleszteni az egyik legsikeresebb operációs rendszert (Linux). Sokan lebecsülik a néhány fős projekteket, pedig köztudott, hogy a team létszámának növekedésével exponenciálisan csökken a hatékonyság. Ehhez jön még hozzá a magyar gondolkodáskód, ami általánosítóképességével több helyen nagyon pozitív módon rányomta bélyegét a rendszerünkre. A Pannon Szoftver már régen nem néhány fős csapat, de minden ízében magán hordozza a kreatív gondolkodást. Pontosan látjuk azokat a hibákat és problémákat, amibe konkurenciáink beleestek az évek folyamán. Mi egészen másképp állunk az ügyfelekhez, mint a multik. Azért választanak minket, mert olcsóbbak, rugalmasabbak, gyorsabbak és precízebbek vagyunk.
  • Ugye Ön is elismeri, hogy ezt elég nehéz elhinni...
  • Ezek tények! - elég ajánlatot kérni és megbizonyosodhat róla. Egyedül a precizitásunkat magyaráznám: a tanácsadóinkat szervezeti sajátságunk folytán sokkal jobban tudjuk ellenőrizni és óriási hangsúlyt (időt és pénzt) fektetünk a tudásmegosztásba, ezért jól kontrollált, nagy tapasztalatú, felkészült kollégák pontosan tudják, hogy mit hogyan oldjanak meg az ügyfélnél. Ha jön egy probléma nem kell heteket, sőt hónapokat várni, amíg a kérdés megkerüli a fél világot és valamelyik tanácsadó esetleg tudja rá a választ. A rendszerünkkel kapcsolatos minden tudás abszolút a birtokunkban van és ezzel egyetlen multi sem versenyezhet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése