Mindig egy érdekes kérdés, hogy egy webáruházban mitől fognak a vevők vásárolni. De még tanulságosabb megvizsgálni, hogy miért nem vásárolnak végül, melyek azok a legfőbb tényezők, melyek megakadályozzák őket a pénzköltésben. A teljesség igénye nélkül leggyakrabban a következők miatt nem vásárolnak a látogatók egy webáruházban.
1. Nem találja meg a számára optimális terméket
Az első számú ok a legtöbb esetben az, hogy a vevő el sem jut a neki megfelelő termékig - nem találkozik olyan ajánlattal, ami meggyőzhetné őt. Ez a választás-segítés témaköre: egy hatékony webáruház olyan, mint egy jó eladó: segít a vevőnek megtalálni az optimális termékeket.
Az első számú ok a legtöbb esetben az, hogy a vevő el sem jut a neki megfelelő termékig - nem találkozik olyan ajánlattal, ami meggyőzhetné őt. Ez a választás-segítés témaköre: egy hatékony webáruház olyan, mint egy jó eladó: segít a vevőnek megtalálni az optimális termékeket.
A választás segítés az egyik legelhanyagoltabb területe a webáruházaknak, ami köszönhető talán annak is, hogy az egyes vásárló típusokat eltérő módon lehet segíteni. A jó hír viszont az, hogy számos eszköz és módszer létezik a választás segítésre, melyet beépítve áruházába azonnali minőségi ugrást érhet el - így vélhetően ez a terület rejti az egyik legnagyobb potenciált.
2.Nem elég meggyőző az ajánlatunk
Ha a vevő eljutott a számára optimális termékig, akkor szembesül a mi ajánlatunkkal: mennyi pénzért pontosan mit is fog kapni. Jó esetben ez pontosan az, amit ő szeretne, és a szemében az adott termék jóval értékesebb, mint amibe kerül, és egyből meg is rendeli, ez viszont az esetek nagy részében nem így történik.
Legtöbbször a látogató úgy gondolja, hogy a termék drága, körbenéz még, vagy még átgondolja, stb. Szerencsére azonban itt is létezik rengeteg módszer az ajánlat hatékonyságának a növelésére, amiből minél többet használunk, annál meggyőzőbbek leszünk.
A cikk folytatása a következő bejegyzésben.
Ha a vevő eljutott a számára optimális termékig, akkor szembesül a mi ajánlatunkkal: mennyi pénzért pontosan mit is fog kapni. Jó esetben ez pontosan az, amit ő szeretne, és a szemében az adott termék jóval értékesebb, mint amibe kerül, és egyből meg is rendeli, ez viszont az esetek nagy részében nem így történik.
Legtöbbször a látogató úgy gondolja, hogy a termék drága, körbenéz még, vagy még átgondolja, stb. Szerencsére azonban itt is létezik rengeteg módszer az ajánlat hatékonyságának a növelésére, amiből minél többet használunk, annál meggyőzőbbek leszünk.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése