2009. november 16., hétfő

CRM rendszer a weben

Az eddig helyi hálózatban, vagy szinkronizációval kapcsolódó felhasználók számára ezentúl a világhálón is elérhetők a CRM és PRM rendszerünk jelentősebb funkciói (rövidebb név miatt P@rtner.CRM). Összekapcsolt adatbázisokról lévén szó, mindegy, hogy felhasználó a weben vagy kliens programban rögzíti az adatokat, azok mindkét rendszerben megjelennek, jelentősen könnyítve az otthonról történő illetve munkahelyen kívüli adminisztrációt.
A menüszerkezet, az oldalak felépítése és az adatmezők a P@rtner rendszerben alkalmazott struktúrát követik, az egyes szolgáltatások pl. dokumentumok feltöltése,- iktatása, projektben résztvevő dolgozók stb.

Néhány a weben is elérhető funkciók közül:

CRM:
  • Cégek
  • Események
  • Tudásbázis bejegyzések
Projekt:
  • Feladatok
  • Projektek
Naptár:
  • Naptár
  • Feljegyzések
A fenti szolgáltatások elég adattartalmat nyújtanak ahhoz, hogy akár kizárólag csak webes felületen dolgozva, kliens program nélkül is lehetőség nyíljon arra, hogy egy vállalkozás CRM és PRM eseményeit, feladatait adminisztrálja a felhasználó.
A CRM rendszer használatához felhasználónévre és jelszóra van szükség, a legtöbb oldal úgy került beállításra, hogy megnyitáskor egyből az adott felhasználóra szűrje le a feladatokat, eseményeket. Ezen kívül szűrő mezők széles skálája nyújt kényelmes böngészést a felületen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése