2010. szeptember 16., csütörtök

E-számla és az EDI

Minden cégvezető legfontosabb célkitűzései közé tartozik, hogy vállalkozása hatékonyabb, eredményesebb működést tudjon elérni. A technikai fejlesztéseknek köszönhetően ma már számos megoldás áll rendelkezésünkre ennek megvalósításához.

A költséghatékonyabb, eredményesebb működéssel kapcsolatban szinte mindig felmerül az elektronikus számla (e-számla), illetve az elektronikus adatcsere (EDI) kérdése.

Az elektronikus számlakibocsátás bevezetésével az Ön vállalkozása a költségmegtakarításon és környezettudatos gazdálkodás bevezetésén túlmenően számos egyéb üzleti előnyt is elérhet. Ezek a követketők lehetnek:
  • Felgyorsuló fizetés, lerövidülő pénzügyi teljesítések
  • Addicionális kommunikációs csatorna biztosítása.
  • Ügyfélszolgálat fejlesztése, interaktív kapcsolat erősítése.
  • Elektronikus ügykezelés további bővítése.
  • A számlák visszakereshetősége gyorsabb és egyszerűbb folyamat.
  • A tárolás biztonsága magasabb szinten valósítható meg.

Elektronikus számlázás a Pannon Szoftver Kft.-nél

Cégünk alaptevékenységként nem elektronikus számlázással foglalkozik, azonban funkcióként nálunk is elérhető ez a szolgáltatás. Jelenleg két e-számla szolgáltatóval is kapcsolatban állunk.

Így ha Ön P@rtner, illetve Helix szoftverével elektronikus számlát is szeretne kiállítani, csak meg kell rendelnie tőlünk ezt a funkciót, és használhatja is a programban.

Az elektronikus számlázásról bővebben olvashat weboldalunkon.

EDI a Pannon Szoftver Kft.-nél

Az EDI segítségével a legfontosabb üzleti dokumentumokat (megrendelő, szállítólevél, számla) ezentúl elektronikusan is előállíthatja. Így jelentősen lecsökken az emberi hibázás lehetősége, illetve felgyorsulnak ügyviteli folyamatai is. A gyorsabb, hiba nélküli ügyvitel, a követhetőbb üzleti folyamatok garantáltan bevétel növekedést eredményeznek az Ön cégének.

A szoftvert vállalata egyik számítógépére telepítjük. Az ügyviteli rendszerben keletkezett dokumentumokat egy program a kívánt formátumra konvertálja, és azt eljuttatja az Ön üzleti partneréhez vagy partnereihez.

A beérkező külső dokumentumokat a helyi rendszer által használható formátumra alakítjuk, amit már a saját rendszere képes feldolgozni. A teljes működés automatikus, külső beavatkozást nem igényel.

Az EDI megoldás tehát úgy működik a P@rtner megközelítéséből, mintha annak egy modulja lenne, mely ennek megfelelően könnyen áttekinthető, előre tervezhető kiadást jelent. A közösen kialakított egységes fájlformátumok miatt kedvező áron, gyors bevezetést biztosítunk, garanciával.

Az elektronikus adatcseréről bővebben olvashat weboldalunkon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése