Az előző évtized egyik legjelentősebb technológiai siker sztoriját produkálta az Apple az IPOD életre hívásával.
Steve Jobs felismerte, hogy ugyan robbanásszerűen fejlődött a digitális eszközök piaca, a zenelejátszók mégsem valami jól megtervezettek. Az IPOD azonnali sikernek bizonyult, másfél évvel később pedig a tartalom oldalról is teljessé tette a képet az Apple, mikor megnyitotta iTunes zenei online üzletét, ami megnyitotta az utat a legális netes zenevásárlás előtt.
Emellett az iPhone és iMac termékek újabb verziói közel megkétszerezték a kalifoniai székhelyű társaság bevételét.
Valószínűleg ennek köszönhető, hogy a Millward Brown legfrissebb felmérése szerint idén a több mint 153 milliárd dollárra becsült Apple márka lekörözte a Google-t, és a világ legértékesebb márkája lett. A cég a tavalyi évhez képest 84 %-ot javított márkapresztizsén.
A felmérés szerint a második helyen a Google, a harmadik helyen pedig az IBM áll. Éves növekedésben a legjobb teljesítményt a Facebook érte el. A társaság márkaértéke egy év alatt 246 %-ot javult.
Bár hivatalosan a teljes lista csak augusztusban fog megjelenni, szemfüles olvasók már több helyen is megtalálhatják a neves rangsort az interneten.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése