A műanyagiparban tevékenykedő Metálplaszt Kft.-nél bevezetésre került a Partner.ERP vállalatirányítási rendszer mellett a Partner.Könyvelés és Partner.Bér, valamint a Mobil.Partner vonalkódos rendszer is.
A következő problémák kerültek megoldásra a Partner rendszerek segítségével:
Teljeskörű lefedettség:
Kész megoldást nyújtunk a különböző részlegek, munkafolyamatok egyszerű összekapcsolására, mely segítségével nagymértékben nőtt a kulcsfontosságú folyamatok hatékonysága. Az összekapcsolt folyamatok a teljesség igénye nélkül: pénzügy, gyártás- tervezés, irányítás, minőség biztosítás, készletgazdálkodás, kiszolgáló karbantartó részleg, főkönyv, tárgyi eszköz, bér, humán erőforrás gazdálkodás, CRM, vevőszolgálat folyamatainak teljes körű lefedése.
Mobil eszközös készletgazdálkodás és termelés:
A mobil eszközök nem kötik a felhasználót az íróasztalához, a termelés folyamatában végezheti a gyártás ellenőrzést, és a termeléssel, raktározással kapcsolatos adminisztrációt. A kialakított vonalkódos rendszerekkel a mobil eszközök jól használhatóak, könnyen megvalósítható a késztermékek LOT-os követése, ami az autóiparban alapkövetelmény. Online termelés és logisztikai kontrollt biztosít. A kis sorozatú gyártásoknál is biztosított a pontos követés és nyilvántartás.
Selejtek megfigyelése, kezelése:
Azonnali, pontos információra volt szükség, hogy a termelésirányítók időben be tudjanak avatkozni a termelés folyamatába és meggátolják a selejtek keletkezését. A Metálplaszt Kft. vevői szigorú feltételeket szabnak a késztermékek minőségével kapcsolatosan, a gyárat csak kifogástalan minőségű termék hagyhatja el. A minőségellenőrök jelentéseit a rendszer azonnal feldolgozza, és a termelésirányítók munkáját több selejtező kimutatással támogatja.
Vevői igények, előrejelzések karbantartása:
A folyamatos alapanyag ellátás fontossága miatt sor került a várható rendelési igények karbantartását szolgáló felület elkészítésére. Segítségével a beszerzőknek akár heti bontásban előrejelzést kínál a várható jövőbeni alapanyag szükségletekről. Ezen előrejelzés alapján a beszerzők elvégezhetik a szükséges alapanyag beszerzéseket, biztosítva a folyamatos alapanyag- ellátást a termelés számára.
"Cégünk felismerte, hogy az iparágunk sajátosságai, sajátos piaca követelményt állítanak a vállalatirányítás elé. Olyan rendszerre volt szükség, mely képes önmagát a cég működésére, arculatára formálni. Így jutottunk el a Pannon Szoftver Kft. Partner.ERP rendszeréhez." Fülöp Béla - Ügyvezető
A következő problémák kerültek megoldásra a Partner rendszerek segítségével:
Teljeskörű lefedettség:
Kész megoldást nyújtunk a különböző részlegek, munkafolyamatok egyszerű összekapcsolására, mely segítségével nagymértékben nőtt a kulcsfontosságú folyamatok hatékonysága. Az összekapcsolt folyamatok a teljesség igénye nélkül: pénzügy, gyártás- tervezés, irányítás, minőség biztosítás, készletgazdálkodás, kiszolgáló karbantartó részleg, főkönyv, tárgyi eszköz, bér, humán erőforrás gazdálkodás, CRM, vevőszolgálat folyamatainak teljes körű lefedése.
Mobil eszközös készletgazdálkodás és termelés:
A mobil eszközök nem kötik a felhasználót az íróasztalához, a termelés folyamatában végezheti a gyártás ellenőrzést, és a termeléssel, raktározással kapcsolatos adminisztrációt. A kialakított vonalkódos rendszerekkel a mobil eszközök jól használhatóak, könnyen megvalósítható a késztermékek LOT-os követése, ami az autóiparban alapkövetelmény. Online termelés és logisztikai kontrollt biztosít. A kis sorozatú gyártásoknál is biztosított a pontos követés és nyilvántartás.
Selejtek megfigyelése, kezelése:
Azonnali, pontos információra volt szükség, hogy a termelésirányítók időben be tudjanak avatkozni a termelés folyamatába és meggátolják a selejtek keletkezését. A Metálplaszt Kft. vevői szigorú feltételeket szabnak a késztermékek minőségével kapcsolatosan, a gyárat csak kifogástalan minőségű termék hagyhatja el. A minőségellenőrök jelentéseit a rendszer azonnal feldolgozza, és a termelésirányítók munkáját több selejtező kimutatással támogatja.
Vevői igények, előrejelzések karbantartása:
A folyamatos alapanyag ellátás fontossága miatt sor került a várható rendelési igények karbantartását szolgáló felület elkészítésére. Segítségével a beszerzőknek akár heti bontásban előrejelzést kínál a várható jövőbeni alapanyag szükségletekről. Ezen előrejelzés alapján a beszerzők elvégezhetik a szükséges alapanyag beszerzéseket, biztosítva a folyamatos alapanyag- ellátást a termelés számára.
"Cégünk felismerte, hogy az iparágunk sajátosságai, sajátos piaca követelményt állítanak a vállalatirányítás elé. Olyan rendszerre volt szükség, mely képes önmagát a cég működésére, arculatára formálni. Így jutottunk el a Pannon Szoftver Kft. Partner.ERP rendszeréhez." Fülöp Béla - Ügyvezető
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése