2011. november 2., szerda

A Creor Kft.-nél megvalósult rendszer bevezetésről

A Creor Kft. óra- és ékszer kiskereskedelemmel foglalkozik. Egy P@rtner.Net vállalatirányítási rendszer került náluk bevezetésre webshop integrációval.

A fennálló problémákat a következőképpen sikerült megoldani:
1. Jutalékszámítás:
A viszonteladók jutalékainak pontos számítása és határidőre történő juttatása fontos feladat volt a vállalat számára. A jutalékok áttekinthetősége és kezelhetősége jelentős hatékonyságjavulást eredményezett.

2. Webáruház:
Olyan a vállalat rendszerével integráltan együttműködő webáruház került kialakításra a vállalatnál, amely könnyű használhatósága jelentősen megkönnyíti a mindennapi feladatok elvégzését. A webáruház beállításai gyakorlatilag a központi vállalatirányítási rendszerben állíthatóak be, legyen szó akár új akciók megjelenítéséről, új cikkek hozzáadásáról, vagy az egyes cikkek képeinek módosításáról. Ez a beállítási lehetőség leegyszerűsíti a webáruház kezelését, hiszen még a raktárszintek figyelése, valamint a rendelések nyomon követése is megoldott egy rendszeren belül.

3. Keresőoptimalizálás:
Nemcsak a cég webáruházának elkészítésén volt a hangsúly, hanem annak elérhetőségén is. Éppen ezért a Pannon Szoftver Kft. vállalta, hogy a legfontosabb kulcsszavakra keresőoptimalizálást végez, ennek segítségével az adott kulcsszóra keresve az egyes keresőoldalakon a weboldal mind egyre előrébb és előrébb került, segítve ezzel a vásárlói szám növekedését.

4. Egyedi PDA-s fejlesztés:
Olyan egyedi PDA eszközre tervezett fejlesztés került kiépítésre, mely speciálisan a Créor tevékenységéhez igazodik. A PDA eszközzel a pénztárbizonylatok, rendelések, és a szállítólevelek kezelése történik, valamint speciális funkcióként a törtarany visszavétel is ide tartozik. A PDA eszközre fejlesztett program egyedi szinkronizációs megoldással kommunikál a központi adatbázissal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése