2011. augusztus 16., kedd

Ramico és a P@rtner.ERP

A társaságot szakmai befektetők, magyar magánszemélyek alapították, a mélyépítésben rejlő piaci lehetőségek kihasználása céljából 1989-ben. Cégünk tevékenységi köre több alkalommal bővítésre került az alapítást követően, végül gázvezeték-építésre szakosodtunk a nagyobb megrendelések alapján.

1993-ban nyitottuk meg irodánkat Budapesten, '95-ben pedig saját telephelyet alakítottunk ki a működéshez szükséges szélesebb körű infrastrukturális háttér biztosítása céljából Budaörsön.
Vállalatunk már a kilencvenes évek elején bekapcsolódott különböző erőműi rekonstrukciós és települési gázhálózatok felújítására irányuló munkákba. Ez lehetővé tette az üzleti tevékenység és az árbevétel gyors ütemben történő bővítését, valamint a hatékony üzleti tevékenységhez szükséges referenciák megszerzését.

Társaságunk jelentős erőfeszítéseket tett a magas szintű kivitelezési minőség biztosítására, ezért 1997-ben az ISO nemzetközi szabvány szerinti minőségbiztosítási rendszert alakítottunk ki. A versenyképesség fenntartása és az erősödő piaci verseny a technológiai kapacitások további fejlesztésére kényszerít minket, mert a magas szintű kivitelezési minőség csak a technológiai folyamat egészében korszerű gépi kapacitásokkal biztosítható gazdaságosan.


Nehézségek a P@rtner.ERP bevezetése előtt:

  • Az anyagmozgást korábban papíron vagy excelben vezettük, ami nehézkessé tette az anyagok nyomon követését, illetve a gépek nyilvántartása is nehézkes volt.
  • A vezetőség – megfelelő kimutatások hiányában, és mivel az anyagmozgás szinte követhetetlen volt – nem tudta megfelelően áttekinteni a cég teljesítményét.
  • Fontos volt nyomon követhetővé tenni a projekteken elvégzett munka költségeit és bevételeit. Így jobban meghatározható a munka jövedelmezősége, mely jobb döntéseket eredményez. Az anyagok és az anyagok bizonylatainak nyilvántartása és nyomon követhetősége is elsődleges feladat.
  • Emellett szükség volt egy komplett gépjármű modulra, és mobil vonalkódos technológia alkalmazására.

Fontos szempont volt, hogy a Pannon Szoftver Kft. szinte teljesen mentesített bennünket a pályázathoz kapcsolódó feladatok alól.

A P@rtner.ERP segítségével pontosabb kimutatást tudunk készíteni egy adott projektről, nyereségességéről. Az anyagok könnyebben nyomon követhetők lettek, az anyagokhoz kapcsolódó bizonylatokat könnyen kezelhetővé tette a rendszer. A gépjármű állomány költségét is jobban lehet követni (pl szervizek).

A program használata gyorsítja a munkát, ezzel csökkenti a dolgozók rezsi óradíját, kevesebb túlóra.

A kimutatások alapján jobban látható, hogy a munkafolyamat melyik részén lehet költségeket megtakarítani. Például „egy gép esetében miért volt olyan helyen, ahol nem végeztek munkát”.

A pozitív tapasztalatokból kiindulva a jövőben a terveink között szerepel egy komplett bér modul bevezetése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése